niedziela, 18 stycznia 2015

Wyniki I etapu

Cześć! Dzisiaj, jak obiecałam, będą wyniki pierwszego etapu. Od razu mówię, że zgłosiło się około 20 osób, a dostałam 14 prac. To i tak dużo. Postanowiłam zatem, że przez te kolejne 5 etapów będą odpadać dwie osoby. Następnie zostaną trzy osoby i one będą brały udział w finale, czyli tak jakby etap 7. Nie przerażajcie się, bo liczy się przecież dobra zabawa.

Teraz pokażę Wam prace wszystkich zakwalifikowanych. Zadaniem konkursowym było narysowanie przyszłości, ale użytkowniczki odbierały to na dwa sposoby - przyszłość za tysiąc lat i kim będzie w przyszłości. Oczywiście uznałam obie teorie. Kolejność zdjęć jest przypadkowa.

Akacja


Ani828


Fanta Art


Flora


Igusia


 Kamilciaa


Lia


Marcela837


 MyStyle


Nessy


 Olcia Projektuje


Paullikk


Persi


 PiNKi_yay


Zwycięzca jest w rozwinięciu posta. Uważam, że werdykt jest sprawiedliwy. Miałam rozterkę, ponieważ były prace o różnych teoriach, ale jednak jednogłośnie wybrano zwycięzcę.


Olcia Projektuje
Zostaje zwycięzcą I etapu


Naprawdę gratuluję Ci Olcia i życzę ponownych sukcesów. Według mnie, to właśnie ty powinnaś wygrać ten etap, bo twoja praca mnie zwaliła z nóg. Spodobał mi się twój pomysł z Haute Couture. Ciekawe i piękne. Teraz napisz proszę w komentarzach, co chcesz, abym Ci narysowała? Może to być osoba, zwierze, krajobraz lub twój portret. Niestety nie wyślę Ci go pocztą, ale opublikuję go na blogu, jako zwykły post z dedykacją dla Ciebie.

Napisz mi w wiadomościach na Facebooku lub Lilla Lou Teens, jaki jest temat kolejnego konkursu. Masz na to 24 godziny. Jeśli nie powiesz, jestem zobowiązana sama wymyślić temat konkursu. Jeśli masz wątpliwości, to ty też masz brać udział w II etapie. Od czasu ogłoszenia tematu II etapu, na tym blogu, macie dwa tygodnie. Tak będzie za każdym razem.

Życzę miłego dnia i samych sukcesów wszystkim użytkowniczkom Lilla Lou, a szczególnie tym, które biorą udział w tym konkursie. Trzeba być .............., żeby przejść przez tyle etapów. Jednak liczy się przede wszystkim dobra zabawa.

Keysha

Brak komentarzy :

Online

Art Keysha © 2012 - 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka