piątek, 13 lutego 2015

Anime/Manga - Temat III etapu

Cześć! Dzisiaj już dostałam temat kolejnego etapu, a mianowicie tematem III etapu jest anime.

Zadanie Konkursowe:

Narysuj Anime/Mangę z rozkoszną sukienką.
Może ona być w jakiekolwiek wzory, kolory. Może to być popularny strój dla Mangi, a może być oryginalny, taki troszkę Haute Couture. Zostawiam, to Wam, ale rozkoszna sukienka  musi być.

Zasady:

Teraz w tej kategorii odpadną również dwie osoby.

Nagroda:

Naturalnie praca z dedykacją dla wygranej osoby i wymyślenie przez zwyciężczyni tematu kolejnego etapu.

Porady:

1.Jak wiecie, Animie i Mangi mają duże oczy. Możecie powiększyć je na obrysach, a da to lepszy efekt. Możecie dodatkowo dać kolektor dla blasku, który Anime zawsze ma.

2.Mangi są bardzo chude, dlatego możecie na obrysie Lilla Lou zmniejszyć jej talię.

3. Anime mają dość duże piersi, dlatego fajnie by było, gdybyście powiększyły je na obrysach.

4. Pamiętajcie, że Mangi mają specyficzny styl, nie taki, jak my nosimy na co dzień, dlatego wymyślcie coś wyjątkowego w stylu Harajuku (czyt. Haradziuku).

Czas
Macie do do soboty 28.02.2014 r. (włącznie)

Nie traćcie czasu i rysujcie, puki jest weekend! Wykorzystajcie to! Jeśli macie ferie, tak jak ja, to wykorzystaj to, bo ja w poniedziałek idę do szkoły. :(

  Tak w ogóle, to podoba Wam się moja wzorowa praca? Taka jest moja wizja. Ciekawa jestem Waszych kreatywnych pomysłów. Jeśli spodobał Wam się temat, możecie dodać pracę do galerii z np. dedykacją dla mnie czy coś. Bardzo bym się ucieszyła, ale no nie zmuszam Was do tego. Możecie rysować, nie musicie, a jak tak, to możecie bez dedykacji.

Pozdrawiam i widzimy się jutro, bo mam już zaplanowany post :)
Do kolejnego posta. (czyli do jutra) :)

Brak komentarzy :

Online

Art Keysha © 2012 - 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka