niedziela, 22 marca 2015

! Kreatywny Temat Finału !

Cześć!
Ani828 właśnie napisała mi temat Naszego finału. Spodobał mi się i mam nadzieję, ze Wam również. Było mi przykro żegnać kolejne dwie osoby, ale na tym to polega. Teraz w tym ostatnim, najważniejszym etapie wezmą udział właśnie Ani828, Paullikk i Flora. Mocne przeciwniczki, ale ktoś musi wygrać.
Temat Finału

Wyraź siebie na szablonie Lilla Lou lub Top Model tylko i jedynie przy użyciu ołówka. Chodzi o to, aby wyrazić swoją osobę w projekcie. Praca ma być czarno - biała. Nie możecie użyć kredek (chyba, że szarej lub białej), mazaków ani niczego. Wasze projekty mają mnie zachwycić, a nie kolorki. Możecie jak najbardziej zrobić Haute Couture, ale przestrzegam od kopiowania prac. 

Czas

Macie czas do 23:59 dnia 7 kwietnia, czyli tego dnia możecie jeszcze przysyłać.  Jest to dzień wolny po świętach, więc jeśli nie zdążycie wykonać pracy, to macie właśnie ten dzień wolny. 

 Nagrody

Nagrody są internetowe takie jak praca z dedykacją, szczegółowy wywiad oraz post o tej osobie ( w tym poście będą zamieszczone wywiad, praca inne różne rzeczy. Ta osoba będzie również dla mnie wzorem, bo to wielkie wyzwanie przejść przez tyle etapów, a było ich już IV. Ten ostatni, ten V jest decydujący. Liczę, że mnie nie zawiedziecie i pokażecie odzwierciedlenie siebie. 

Niespodzianka!

Będzie czterech jurorów! Będą nimi Ja, Catty Night, Funcake i Maniusia. 
Wspólnie wybierzemy zwycięzcę. Oznacza to, że Będziecie mieli pewność, że praca została wybrana sprawiedliwie. 

!Liczę na Was!
Pozdrawiam

Brak komentarzy :

Online

Art Keysha © 2012 - 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka