poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Autoportret

Cześć!
Dzisiaj przychodzę do Was z moim autoportretem. Nie wiem, czy jestem podobna, ale rodzice, jak to zobaczyli, to stwierdzili, że będą ze mnie ludzie - cytat. Projekt zajął mi około 1 h może mniej. Jest to rysunek jednego mojego zdjęcia, które mi się spodobało. Jednak ja myślę, że tutaj namalowałam swoje oczy nieco ładniej. Dłuższe rzęsy, no, ale od czego jest maskara. To są moje pierwsze usta rysowane bez mazania i mazania, i jeszcze raz mazania! Włosy zrobiłam w miarę szybko. Jeśli jesteście na tym blogu po raz pierwszy, to wiedzcie, że ja mam blond włosy. Możecie zobaczyć na moim starym, starym, naprawdę starym zdjęciu, kiedy jeszcze prawie nie używałam kosmetyków. Nie to co teraz :D 
Czy myślicie, że jest to fajna praca? Jestem ładna?????
Przy okazji zapraszam Was na mojego drugiego bloga, przez którego mam tutaj małe zaległości.  
-----------------------> LINK DO BLOGA
Wiecie, że łatwiej jest zrobić sobie kilka zdjęć, napisać co u niego słychać i opublikować. Jednak rysowanie zajmuje więcej czasu. Co prawda czasem się udaje, że czas rysowania trwa krótko, ale no różnie to bywa. Muszę już kończyć. 

Pozdrawiam 

Brak komentarzy :

Online

Art Keysha © 2012 - 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka