wtorek, 20 stycznia 2015

Temat II etapu

Cześć! Jak wiecie Olcia Projektuje wygrała I etap i została nagrodzona przez dwie rzeczy:
  1. Narysowanie dla niej pracy z dedykacją
  2. Wymyślenie przez nią tematu II etapu konkursu. 
Przejdźmy więc do konkretów. Do konkursu zakwalifikowało się 13 osób. Liczę, że weżniecie udział w dalszych etapach.

Zadanie konkursowe

Narysuj stylizację, która będzie zawierać norweskie wzory. Nie musi być to cała kreacja, a kilka części garderoby, a nawet jedna, ale widoczna. Możecie narysować ubrania z tym wzorem, nie zważając na zimę. Możecie narysować też stylizację wiosenną, jesienną, a nawet letnią. Warunek jednak z tym wzorkiem obowiązuje. 

Pracę naturalnie dodajecie na Lilla Lou Teens lub wysyłacie mi na keyshaaap@gmail.com. Możecie również wysłać mi w wiadomościach na priv na fb i na stronę na fb w wiadomościach Klik

Teraz nie zgłaszajcie udziału do konkursu, bo już jesteście zakwalifikowane. Czas macie do 3 lutego włącznie. W tej kategorii odpadną dwie dziewczyny. 

Tutaj macie kilka inspiracji. Jeśli nie wiecie jakie to wzory, to poniżej macie zdjęcia. Ja nie wiedziałam o co chodzi, aż nie zobaczyłam na własne oczy. 





Nie wiem, co mogę narysować. Jakiego posta zrobić. Mam małą myśl w głowie i myślę nad tym intensywnie. Nie wiem, czy się z tym szybko wyrobię i, czy w ogóle to zrobię. Życzę miłego dnia i projektowania. Inspirację macie. Pomyślcie nad pomysłem i przelejcie to na papier.
Keysha

Brak komentarzy :

Online

Art Keysha © 2012 - 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka