piątek, 2 stycznia 2015

Konkurs Kilkuetapowy

Cześć! Wiem, że miałam dać szkołę rysowania, ale to może później. Przepraszam za długą nieobecność, ale no wiecie. Święta, sylwester i jeszcze byłam u cioci chrzestnej. Nie miałam czasu. Ulcia! Oznajmiam, że paczka została wysłana dopiero dzisiaj, bo były małe komplikacje takie jak przyjazd do cioci i przez to zapomniałam o tym, a mama nie wiedziała gdzie jest ta nagroda.
Szczerze o tym zapomniałam. Głównym powodem była moja skleroza!

Teraz szczyt programu! Konkurs! Na czym będzie polegał?

I etap

To są tak zwane kwalifikacje. Nikt nie odpada. Kto da projekt jest uczestnikiem konkursu. Tematem I etapu jest MARZENIE. Trzeba narysować siebie w przyszłości. Prace powinny być na szablonie Lilla Lou lub Top Model. Czas macie do 16 stycznia. Każdy etap będzie trwał dwa tygodnie.  Czas będzie liczony od podania wyników. 

Kolejne etapy

Po podaniu wyników macie dwa tygodnie na narysowanie projektu. Będzie zwycięzca z każdego etapu. Zwycięzca podaje temat kolejnego etapu i ma projekt z dedykacją. Nie musi być na szablonie. Zwycięzca oznajmia mnie o tematyce pracy z dedykacją. Praca będzie pokazana jako zwykły post. 
Tak będzie za każdym razem przez 6 etapów. To dość dużo, bo na innych blogach jest przeważnie 4, a tu 6, żeby zabawy było zadość. 

Nagroda główna 

Nagrody będą internetowe takie jak praca z dedykacją, wywiad oraz post o tej osobie. Liczy się przecież dobra zabawa. Ta osoba będzie też dla mnie wzorem do naśladowania, bo żeby przebrnąć przez 6 etapów to jest wyczyn. Szczególnie jeśli wygra jakiś etap. 

 Co trzeba zrobić, aby wziąć udział w konkursie?

Konkurs jest chyba w miarę ciekawy, więc wystarczą tylko dwie rzeczy :

1. Napisać w komentarzu pod tym postem, że bierzecie udział.
2. (Taka propozycja z dobrej woli) Zaobserwujcie tego bloga. Nic to nie zmieni, ale widzę, że niektórzy czytają i komentują tego bloga, a nie są jego oficjalnymi obserwatorami. Na pewno widzieliście, że ten blog ma 20 członków. To są OBSERWATORZY. Powyżej jest napis w ramce ,,Dołącz do tej witryny''. Później już prosto idzie. To nie jest rozkaz, czy też wymóg, ale ucieszyłabym się. Obowiązuje tylko pierwszy podpunkt.

Jak dodać pracę?

Możecie dodać ją w galerii na Lilla Lou Teens wpisując w temacie konkurs Keyshy etap x, bo x zastępuje dowolny etap. Można też wysłać mi pracę na Gmail keyshaaap@gmail.com w temacie wpisując etap x

Życzę miłej zabawy i mam nadzieję, że wszystko jest zrozumiałe, jednak, jeśli czegoś nie rozumiecie piszcie w komentarzach.

Pozdrawiam
Keysha

Brak komentarzy :

Online

Art Keysha © 2012 - 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka