piątek, 23 stycznia 2015

Gollum z Hobbita - plany na weekend

Cześć! Co tam u Was? Macie jakieś plany na weekend? Ja jutro jadę z swoją szkołą i z sąsiedniej miejscowości do kina. Stąd ten rysunek. Jadę na Hobbit -  wojna pięciu armii. Od razu się przyznam, że nie przepadam za tym filmem. Jadę na ten film, bo to w końcu kino, a w dodatku 3D. Zawsze warto. Może go w końcu polubię.
   Co do rysunku, to jestem zadowolona. Robiłam rysunek czarną pastel w rysiku.Wiecie kto jest na tym rysunku? Wiecie, jak ma ten ktoś na imię? Tak, więc to jest nasz straszny Gollum. Jedyne co mnie martwi, to włosy i uszy. Nie wyszły mi dokładnie jak chciałam, ale wyszło całkiem ok.
   Co robicie w weekend? Co robicie w ferie? Został jeszcze jeden tydzień do moich ferii, bo jesteśmy jako drudzy. Zaczynają nam się 2 lutego, a kończą 16 lutego. Nie będziemy mieć w szkole walentynek! Przygotowalibyśmy taką fajną akcję, że każdy wrzuca walentynkę do pudełka i później rozdają je różnym osobom, którym są dedykowane. Tak chciałam mieć tą akcję, ale no cóż. Nie wszyscy tego chcą, no i już będzie po walentynkach.
Życzę miłego weekendu!
Keysha

Brak komentarzy :

Online

Art Keysha © 2012 - 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka