sobota, 18 kwietnia 2015

! Wyniki Konkursu !

Cześć!
Na początku chciałabym się wytłumaczyć, bo dostaję skargi, że zaniedbuję tego bloga.
Problemem ostatniej nieobecności było rozstrzygnięcie konkursu, ponieważ obie prace są wspaniałe. Wystarczy tylko zrozumieć i pomyśleć o co chodziło artystce. Jak wspominałam już wcześniej jurorkami są Maniusia, Catty Night, Funcake i ja Keysha. We czwórkę zdecydowałyśmy kto powinien wygrać. Dostałam wiadomości i różnorodne opisy od dziewczyn, ale oprócz tego musiałam też sama rozważyć i dać plusy i minusy prac, których oczywiście nie było! Dziewczyny bardzo mi pomogły, ale im też nie było łatwo. Wyłoniłyśmy jednak, z dwóch prac, zwycięzcę. 

Ani828
Wszystko jest pięknie wycieniowane. Włosy idealnie wykończone. Pokazuje tajemniczość, ale tak naprawdę jest niebezpieczna i niegrzeczna co widać po sukience. Te śliczne oczka mną zawładnęły. Oprócz sukienki wszystko ,,wydaje'' się proste, ale takie nie jest. Popatrzcie na technikę! Wszystko zgrywa się idealnie! Dużo pracy. Tak delikatna. Sądzę, że Ani828 chciała tutaj pokazać swój charakter. Pomysłowe i takie wyjątkowe.

Flora
Bardzo bardzo dużo pracy, bo są tutaj dwie dziewczyny. Flora napisała mi, kiedy nie było to jeszcze skończone, że chodzi o to, że po lewej jest ona z zewnątrz, a po prawej ona w wewnątrz. Bardzo ładna sukienka po lewej stronie. Fajna technika. Po prawej bardzo pomysłowy top (książka), bo dziewczyna obok trzyma książkę w ręce i to jest też góra sukienki. Dół sukienki w artystyczne plamy i ołówki. W dodatku aparat w dłoni. Flora pokazała swoją największą, tak myślę, pasję. Bardzo pomysłowe. 

Dziewczyny świetnie poradziły sobie z tematem. To był minus dla mnie, bo było mi trudniej wybrać. Dziękuję Wam jeszcze raz  Maniusia, Catty Night i Funcake. Pomogłyście mi w tej ciężkiej sytuacji.
Obie prace są piękne. Gratuluję tak wielkiego talentu obydwóm artystkom!
Teraz jak wiadomo czas na zwycięzcę.

Konkurs 
wygrywa
!Flora!


Szczerzę gratuluję Ci wygranej i jesteś dla mnie wzorem do naśladowania. Ta praca mnie uwiodła. 

Teraz oto co wygrywasz! 

Nagrody!

1.Praca z dedykacją
 2. Wywiad 
3.Post o Tobie
 4. Jesteś dla mnie wzorem!

Proszę napisz mi na Lilla Lou Teens co mam dla Ciebie namalować. Oprócz tego na niedługo możesz się spodziewać wywiadu, więc napisz mi na Lilla Lou Teens również swój gmail lub email, zebym wysłała Ci pytania. Post będzie dotyczyło czywiście Twojej osoby, Postaram się, żeby był jak najfajniejszy :D Jesteś dla mnie wzorem, bo przetrwałaś przez pięć etapów.

Mam takie pytanie! Dlaczego to ja Was miałam oceniać, jak to wy lepiej rysujecie??? :D

Pozdrawiam 

PS: Przepraszam, że zaniedbałam tego bloga, ale tak bywa. Takie życie :(

Brak komentarzy :

Online

Art Keysha © 2012 - 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka