niedziela, 18 stycznia 2015

Projektantka Listopada

Cześć! Teraz piszę po północy, więc tak jakby to zabierałam się jeszcze 17 jakby coś. Mam wspaniałą nowinę. Zostałam Projektantką Listopada. Niektórzy może nie są z tego powodu zachwyceni. Nie wiem może myślą, że oszukiwałam. Była taka dyskusja na forum Lilla Lou. To niestety dotknęło też Funcake, a wiadomo, że jesteśmy uczciwe. Czy ja proszę o ocenianie prac? Tutaj piszę i zachęcam, ale nie spamuję Was w wiadomościach na Lilla Lou Teens. Niektóre dziewczyny uważają, że powiedzenie, że mam urodziny 12 grudnia, to oszustwo. Tylko o tym powiedziałam. Nie chciałam, żebyście zwracali na to uwagę, bo gdybym miała zostać Projektantką Miesiąca, którą już jestem, to chciałabym uczciwie. Niektórzy mogli to źle odebrać. Kiedy popatrzyłam na wywiad na Lilla Lou Teens, to było tam tylko trzy komentarze. Przecież to Wyście mnie wybrali i tak teraz jest. Nie mam żadnych pretensji do Was, ale mam wrażenie, że nie jesteście zadowoleni z werdyktu. Ja się przecież sama nie wybrałam. Ktoś musiał to zrobić. U innych użytkowniczek jest wiele komentarzy. Nie wiem, może mnie nie lubicie. Uważacie, że nie umiem malować, jak to niektórzy mi piszą. Wszyscy mają jakiś talent. Ja się staram, choć wiem, że nie jestem idealna, a wręcz przeciwnie.


Tak w ogóle to tu macie link do wywiadu, jeśli macie go zamiar czytać : Kilk

Chyba się za bardzo rozpędziłam pod wpływem emocji. Tak w ogóle to co Wy chcecie w postach? Odzwyczaiłam się na chwile i nie mam pomysłów. Postanowiłam, że założę jeszcze KIEDYŚ taki blog, ale to nie teraz, bo chcę coś dobrze skończyć tu, a nie zaczynać coś nowego, jak się jest w czasie robienia czegoś innego. Jak mój blog przejdzie już swoje, to założę bloga o sobie. To dopiero, jak zapomnę o Lilla Lou, a szybko nie wypuszczę tego społeczeństwa, bo tak jakby to jesteśmy narodem co nie? Mamy prawo głosu, kącik w internecie i ludzi, którzy są w necie. Zauważyliście, że większość dziewczyn, które rysują w Lilla Lou, mają dobre oceny? Ja już niestety nie mam, ale miałam. Jestem tak jak mówiłam na średniej 3,8, ale będzie na koniec roku ta 4,0. No postaram się.

No dobra, hehe... to co chcecie na posty? Macie jakieś propozycję? Co chciałybyście na blogu? Od razu mówię, że nie biorę udziału w LA i nie piszę żadnych Top 10 itp. Chcę być oryginalna, a nie taka na odwal. Chcę zacząć od nowa, bo nie mam teraz za bardzo wyjścia. Wyniki I etapu będą 18, czyli tak jakby dzisiaj. Życzę miłego dnia i zapraszam do głosowania na Projektantkę Grudnia.

Projektantka Grudnia : Kilk

Ja oddaję głos na Lię, bo udowodniła Nam to chyba nawet i w moim konkursie. Ma świetną technikę. Ja bez zastanowienia oddałam głos na nią. No dobra rozpisałam się. Do wyników konkursu.

Keysha

Brak komentarzy :

Online

Art Keysha © 2012 - 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka