piątek, 3 kwietnia 2015

Paczka od Lilla Lou - prace w szkicowniku + odszkodowanie


Cześć!
Mam dzisiaj wspaniałą wiadomość! Dostałam przed chwilą paczkę od Lilla Lou. 
Jest to paczka z zeszytami kreatywnymi, w których są moje projekty. Podkreślam PROJEKTY, a nie PROJEKT, bo są w trzech najnowszych szkicownikach! 
Oprócz tego dostałam jeszcze od Lilla Lou takie odszkodowanie za to, że w pierwszych drukach w zeszycie Bride nie ma podpisu, że to ja wykonałam ten rysunek.
Ja jednak się tym nie przejmuję teraz, bo sama myśl o nowych zeszytach kreatywnych to super sprawa. W dodatku za odszkodowanie dostałam 3 dodatkowe szkicowniki. 
Zapraszam do dalszego czytania! 
 
 Dostałam list, w którym jest wszystko opisane. W powiększeniu możecie go przeczytać. 
No i list kolejny do kolekcji. :D


Tutaj macie wszystko co dostałam! No rzeczy są na kupie poukładane, więc nie widzicie wszystkiego. Zrobiłam to specjalnie, żebyście nie zobaczyli nowych szkicowników jaka ja zła :* 



Tutaj macie zdjęcia wszystkiego co dostałam. Są tam dwa szkicowniki i cztery zeszyty kreatywne, z czego trzy są z tych najnowszych. To właśnie w nich są moje prace. 
Teraz karteczki nie są dawane w koszulkach w całych zestawach, tylko kilka karteczek z kilku egzemplarzy. Naklejek mam 5. Przydają mi się one. Kiedy wysyłałam nagrodę Ulci Łukaszuk, to dokleiłam jej tą właśnie naklejkę, żeby wiedziała o jaką sprawę chodzi.






Jestem z tych rzeczy naprawdę zadowolona. Kiedy przyszła paczka, to po prostu zaczęłam wrzeszczeć z radości. Ostatnio taką dużą paczkę miałam ponad półtora roku temu, kiedy zajęłam II miejsce w konkursie Halloween. To był mój pierwszy konkurs, w którymś coś osiągnęłam. Rodzice się śmieją, że nie muszę kupować szkicowników, bo co chwila dostaję coś od Lilla Lou. W pierwszej paczce miałam nawet 4 szkicowniki, a nie 6. To jest rekord! Dziękuję Wam Lilla Lou!

Tutaj macie jeszcze zdjęcia moich prac w tych szkicownikach. Podpisu nie ma tylko w środkowym rysunku. Po prawej jest, ale nie jest tak dobrze widoczny na zdjęciu. Przepraszam Was za jakość tego zdjęcia, ale kiedy go robiłam to już było trochę później niż te co są wyżej. 


No wiecie w każdym razie o jakie prace chodzi. Teraz te tła są wyjątkowe. 
W dodatku bardzo tematyczne. Od razu zacznę rysowanie. 
ożecie się spodziewać dużej ilości prac. :D

Zrobię jeszcze każdego zeszytu kreatywnego z osobna recenzję. 
Dziękuję za przeczytanie posta

Pozdrawiam

1 komentarz :

Wojciech Roszkowski pisze...

Jestem pod wrażeniem. Bardzo dobry artykuł.

Online

Art Keysha © 2012 - 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka