czwartek, 15 stycznia 2015

My selfie

Cześć! Dzisiaj pierwszy, po zmianach, post na blogu. Oczywiście tematyczny plastycznie. Jak wiecie jest nowy konkurs na Lilla Lou Teens pt. ,,Selfie''. Zadaniem konkursowym jest narysowanie siebie w swojej ulubionej stylizacji. Pierwsza praca przedstawia mnie. Moje ciuchy są troszkę inne. Np. Zakolanówki mam czarne. Teraz zauważyłam tyci błąd. Zapomniałam poprawić jednej sznurówki u lewego buta. Ups...
Nie zwracajcie na to uwagi. Bardzo Was o to proszę. Zauważyłam, że ta praca nie jest jedną z najlepszych na Lilla Lou Teens w tym konkursie, więc postanowiłam narysować inny portret. Niestety nie ma mojego naturalnego koloru włosów. No i po raz kolejny projekt z myślą o Sarawi. Ostatnio posta dodała 4 stycznia. Nie mam co czytać i tak o niej myślałam, i myślałam, aż zrobiłam włosy jej postaci. No to takie zbliżone. Myślałam jednak głównie o niej. Nie mam takich ciuchów, chociaż spodenki chciałabym takie mieć.
Tym razem projekt zeskanowałam i zrobiłam tło. Szczerze to już nie wiem, które lepsze. Mam mętlik w głowie.


Tak przy okazji to nie tylko w projektach mam mętlik, ale też z blogiem. Jedni mówią, że tamte posty były fajne, a inni się śmiali i mówili, że są beznadziejne. Mam już na to rozwiązanie. Ten blog był założony z myślą o rysowaniu i niech tak dalej będzie. Większość takich blogerek ma 14, 15 lub 16 lat. Ja mam 13 i takich blogerek o takim wieku jest niewiele. Chcę rozwinąć tego bloga. Jeśli uznam, że ten blog już przeżył wiele ważnych chwil, to będzie czas, alby go opuścić. Po co zaczynać coś, jeśli nie skończyło się czegoś jeszcze nie skończyło. Kiedyś jeszcze założę takiego bloga, ale myślę, że nie prędko, bo chcę tego bloga prowadzić do tego czasu, aż nie wyrosnę z Lilla Lou. Czyli tak przynajmniej za trzy lata :). Przypominam o konkursie. Jutro jest ostateczny termin do wysyłki pracy. Macie czas do jutrzejszej północy. Powodzenia. Już wkrótce będzie ogłoszenie wyników, ale to dopiero po zakończeniu I etapu. Mam już jedenaście prac i wszystkie coś pokazują. Jeśli nie przyślecie mi na Gmaila lub nie dodacie pracy do galerii Lilla Lou Teens, to zwalniacie się z kolejnych konkurencji. Przypominam, że nikt w tym etapie nie odpada, bo to są kwalifikacje. Nagroda też jest. O nagrodzie możecie przeczytać w wcześniejszym poście.

Keysha

Brak komentarzy :

Online

Art Keysha © 2012 - 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka