czwartek, 29 stycznia 2015

Transformice i kilka informacji

Cześć! Przepraszam, za długą nieobecność! Nie miałam pomysłów i przede wszystkim czasu na napisanie jakiegokolwiek posta.
     Dzisiejszym tematem posta jest gra, w którą często gram, jak tylko starczy mi czasu po nauce.
Rysunek jest robiony mazakami. Nie wiem, czy mi wyszło, ale jest w miarę podobna do szamana z Transformice. Zapraszam do gry na room : /room*#transforcows . Gra się na tym roomie jako łaciata krowa, a nie myszka. Ciekawe.
Link do gry : Transformice
    Teraz inna sprawa tak przy okazji. Nie wiem kiedy będzie jakiś post do 5 lutego, bo jadę na kilka dni do babci i dziadzia. Nie mają tam internetu i zepsuł mi się laptop, więc kicha! Za to będę miała dużo wolnego czasu i mogę rysować do woli.
Mam też założyć swojej kuzynce bloga i to też powód, dlaczego nie będę dodawała postów, ale to po 6. Mam bardzo rozplanowane ferie. Jadę jeszcze do koleżanki na noc. Nie mogę się doczekać, bo od jutra są już ferie. Mam jutro tylko cztery lekcje. Fajnie by było, gdyby ferie trwały miesiąc, a nie tylko dwa tygodnie. Do szkoły idę 16 lutego i przemijają nam walentynki. Tak chciałam je mieć w szkole. No niestety nie będzie tak jak planowaliśmy - my, czyli uczniowie. To już koniec na chwilę obecną. Miałam dodać jeszcze jeden rysunek, ale będę go kończyć dopiero po feriach, bo jest w szkole. Mam narysować ilustrację do legendy z mojej miejscowości. Zdziwiłam się, gdy usłyszałam pewną legendę. Praca i temat legendy będzie już po feriach.
Keysha

Brak komentarzy :

Online

Art Keysha © 2012 - 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka