środa, 14 stycznia 2015

Od dziś będzie sztuka!

Cześć! Mam bardzo ważną informację. Jak wiecie, ten blog był prowadzony o mojej osobie. Jednak zrozumiałam, że jeśli ktoś chce czytać takie blogi, to niech sobie popatrzą na inne. Ten blog będzie jednak o rysowaniu. Męczyłam się od marca 2013 r., żeby się wybić, a teraz jak mój blog jest znany na Lilla Lou, to chcę, aby dalej tak było. Już odzyskałam wenę, bo ostatnio nie mogłam jej znaleźć! Teraz wszystko się zmieniło. Było kilka powodów, dlaczego to zmieniłam, ale nie będę wszystkich wymieniać. Miałam to już zmienić z dwa dni temu, tylko było dużo nauki przez sprawdziany no i chwilowy brak internetu. Nie miałam czasu. Zresztą rodzice się wkurzali, że ciągle robię sobie zdjęcia. No można uznać, że był to taki jakby bunt. Początek nowego roku był strasznie dla mnie stresujący. Nie wiem. Założyłam tamtego bloga tak instynktownie bez namysłu, bo chciałam być znana tak jak Lucy albo Meggi z mojej okolicy. U mnie w szkole nikt nie prowadzi i nie prowadził bloga. To mnie też wyróżniało.
Mimo tego wszystkiego stęskniło mi się za malowaniem. Postanowiłam to zmienić.
Właśnie rysuję nowy rysunek i jak dobrze pójdzie, to dziś go dodam na bloga i do galerii Lilla Lou. To na konkurs Selfie. Bardzo mi się ten konkurs spodobał. W tym przypadku trzeba narysować siebie.
Keysha

Brak komentarzy :

Online

Art Keysha © 2012 - 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka