poniedziałek, 19 stycznia 2015

Hannah Montana - praca konkursowa

Cześć! Ta praca jest z dedykacją dla naszej zwyciężczyni w etapie I - Olcia Projektuje. Zażyczyła sobie pracę na swój konkurs. Oczywiście temat jest boski, bo trzeba narysować postać serialową. Najlepiej z Disneya. Ja chciałam narysować coś takiego odmiennego, na co nikt inny by nie wpadł. Hannah Montana była moim życiem. Ciągle jej piosenki i udawanie jej z peruką. To dopełniało moje dzieciństwo. Ten rysunek przypomina mi tą cudowną, małą Miley Cyrus, która grała jeszcze w tym serialu. Teraz jest tak zeszpecona, że nie mogę na nią patrzeć. To samo się stało z Justinem Bieberem. Mam wrażenie, ze to jedno pokolenie. Taki sam bunt, który już nie da się odkręcić.
No dobra! Nie będę już pisać teraz o Hannah, tylko o naszej Olci Projektuje. Według mnie jest to bardzo utalentowana projektantka. Widać to bynajmniej po jej pracy konkursowej z szachownicą. Ten Haute Couture. Ta praca się odróżniała i została tym nagrodzona. Ja też chciałam być odmienna i narysowałam tą starą jak świat postać.
   Olcia! Jeśli przeczytasz ten post, to dodaj tą pracę do konkursowych. Nie wiem, czy zdążysz ją jednak zobaczyć przed wybraniem zwycięzcy, ale dodam też komentarz pod którymś Twoim postem.
Keysha

Brak komentarzy :

Online

Art Keysha © 2012 - 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka