czwartek, 12 lutego 2015

Wyniki II etapu

Witam! Przepraszam, za ostatniego posta. Chciałam Was trochę zmobilizować do zrobienia tych prac na konkurs, ale doszłam do wniosku, że odebrałam to, co liczy się najbardziej - dobrą zabawę.
Teraz chcę zacząć pisać częściej nieco i dodawać posty, które nie będą brzmiały jak ten ostatni. Jeszcze raz przepraszam.
No dobrze, dostałam 11 prac na 14. No to będę musiała zmniejszyć te etapy, ale to nić złego. Ważne, że ktoś w nim jeszcze bierze udział. Miałam straszny dylemat, bo z tej strony pomysłowość i dużo roboty, a z tej strony super technika i tematyczność. Zwróciłam się więc z prośbą do Catty, która według niej jest lepsza. Przemyślałam jej wypowiedź i przemyślałam to z swoimi racjami, aż w końcu wybrałam zwyciężczynię. Tak w ogóle, to dziękuję Ci Catty jeszcze raz za wszystko.
No dobra, teraz czas na przedstawienie wszystkich prac, a w rozwinięciu posta już jest zwyciężczyni II etapu.
Flora

MyStyle


 Nessy


Olcia Projektuje


Paullikk


 PiNKi_yay


Akacja


 Ani828


Igusia


Lia


Marcela837




Wygraywa
PiNKi_yay


Gratuluję! Twoje wzory są bardzo pracochłonne. Wybrałaś ciekawą pozę do tego. Bardzo spodobała mi się Twoja praca! Jesteś zwyciężczynią II etapu!

Teraz Bardzo proszę, o napisanie mi na Lilla Lou Teens tematu kolejnego konkursu oraz temat pracy, którą mam narysować z dedykacją dla Ciebie! Jeszcze raz gratuluję!

Wszystkie prace były kreatywne, pomysłowe, ale praca PiNKi_yay mną wstrząsnęła. Jeśli  myślicie, że powinien ktoś inny wygrać II etap, to zostawcie komentarze dla siebie, ale to nie znaczy, że nie możecie pogratulować zwyciężczyni. Ja już gratulowałam, ale zrobię to po raz kolejny. Gratulacje!

Przepraszam, za przedłużenie konkursu. Postawiłam Was w ciężkiej sytuacji. Musieliście dłużej czekać na wyniki. Obiecuję, że teraz wezmę się na poważnie z prowadzeniem bloga, ale nie będą to posty byle jakie - tematyczne. Postaram się dodać kilka postów przez weekend. Przepraszam za długą nieobecność na blogu. Zaszkodziłam mu poprzez lenistwo. 
Do kolejnego posta!

Brak komentarzy :

Online

Art Keysha © 2012 - 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka