sobota, 21 marca 2015

Wyniki IV etapu

Cześć!
Dzisiaj jest 21 marca! Pierwszy dzień wiosny! Robi się ciepło! Ptaszki zaczynają ćwierkać. Słoneczko zaczyna świecić mocniej. Cudowny początek czegoś nowego. Wczoraj było zaćmienie Słońca, akurat w moje imieninki..... :D Sama o nich zapomniałam, ale babcia, składając mi życzenia, przypomniała mi o nich. Dziękuję..... :* Pozdrawiam
No dobrze, wiem, że się niecierpliwicie (może) wynikami, ale najpierw chcę coś powiedzieć. Wiem, że to był trudny temat, ale pięć osób, czyli Wy, dały mu radę. Prace są bardzo ładne i cieszę się, że tak super one wyszły. Dziękujemy Ani828 za temat konkursu. A kto teraz wymyśli temat? Najpierw
przedstawię Wam te pięć cudownych prac.  

PiNKi_yay


 Flora


Ani828


 Marcela837



 Paullikk



Wygrywa
Ani828
Gratulacje

Gratuluję! To już Twoja druga wygrana! Muszę przyznać, że ta praca jest bardzo piękna i jak najbardziej pracowita. Te szczegóły na falbanach, cieniowanie skóry i te włosy! Kocham! Po prostu kocham! Mogę być szczera? Masz wyćwiczoną cudowną technikę i masz tak doskonałą jak jedna z sławnych projektantek na Lilla Lou i Top Model - Oliwiawera2001. Może nawet lepiej :D Nigdy Ci nie dorównam :( Mogę tylko pomarzyć :D
Proszę napisz mi na Lilla Lou Teens albo na priv na Facebooku temat pracy dla ciebie i....... oto wyróżnienie! Wymyślisz też temat do rundy finałowej! Proszę, aby to był bardzo kreatywny temat.

Teraz ta smutniejsza część! Muszą odpaść dwie osoby i szczerze, to miałam wielkie wątpliwości, bo żadna nie powinna odpaść! Na prawdę żal jest mi wybrać te dwie osoby. Teraz też myślę, bo zastanawiam się jeszcze w chwili pisania tego, czyli ,, at the moment ''.

Odpadają..........................
PiNKi_yay
Marcela837 

Bardzo mi przykro! Wasze prace były cudowne i z wielkim bólem musiałam to napisać! Życzę dużo szczęścia w kolejnych konkursach! No i dobrych ocen w szkole! 

 Mam niespodziankę dla trzech pozostałych osób, bo nie będę tylko ja oceniała pracę. Nie tylko ja wybiorę zwycięzcę. Wiecie, kto będzie ze mną jurorował? Jurorki, nie piszcie, że to wy, bo kiedy Ani828 ogłosi temat mi to w poście napiszę, kto to będzie,ale na razie zgadujcie. Zobaczymy, czy ktoś zgadnie. To żadne z dziewczyn, które brały udział w tym konkursie. No ciekawa jestem o kim myślicie... :D

A tak po za konkursem to jestem chora i zaraz jadę się zbadać do szpitala, bo przychodnia o tej porze zamknięta! Nie wiem, czy nie mam anginy czy coś. Migdały mnie strasznie bolą. Połykać nie mogę, a gdy mam to zrobić, to mam drgawki i dlatego między innymi nie połykałam teraz śliny przez chyba 5 min. Po prostu się boję. 

Pozdrawiam :*  

Brak komentarzy :

Online

Art Keysha © 2012 - 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka