piątek, 27 marca 2015

Praca Mystic na MP

Cześć! Jak wiecie, są teraz Mistrzostwa Projektowania, a dokładniej ich II etap. Bardzo mi zależy na zajęciu któregoś z miejsc, ale to chyba jak każdej. Żebym mogła to osiągnąć, muszę z siebie dawać 200%. Tak też ostatnio robię. Mam głowę pełną pomysłów. Tutaj obok jest praca na ten II etap. Z komentarzy na Funpagu i na Lilla Lou Teens widać, że praca Wam się podoba, ale dziwnie to wyrażacie w ocenach na gwiazdki. Dzisiaj w szkole widziałam, że mam 16 pk. na 3 głosy. Ok spoko. Teraz patrzę, a mam 23pk na 5 głosów. Nie wiem, może myślicie, że to za duża konkurencja albo po prostu nie zgadza się tematycznie. Nie wiem, czym Wam tak zawiniłam. Jeśli macie jakieś powody na takie oceny to napiszcie mi w komentarzach, bo co mi z tego, że oceny takie jakie są, jak nie wiem co mam poprawić. Nie wiem kto takie głosy daje, ale wiem, że są na Lilla Lou Teens użytkowniczki, które za wszelką cenę chcą wygrać konkurs albo tak jak teraz są Mistrzostwa Projektowania. Wiedzcie, że te prace i tak wybierają dziewczyny z Lilla Lou. Ta praca nie zajęła mi wielu dni, bo zaczęłam w środę wieczorem, a skończyłam w czwartek (wczoraj).  Pisaliście w komentarzach, że chcecie tło leśne, taki mroczny las, ale ja go nie zrobiłam, ponieważ tatuaż na ręce jest w planety i sukienka tak jakby galaxy. Ciemna część tła jest robiona pastelami w rysiku firmy Kon-I-Noor Cioconda 24. Reszta natomiast kredkami Sense. Ta firma nie jest jeszcze dostępna w Polsce. Czyli tak w skrócie. Jest mi smutno, bo kto by nie był, jeśli starasz się na poza 200%, rodzice uważają, że najlepsze co narysowałam, komentarze są obiecujące, ale co z tego, skoro coś co jest anonimowe jest niskie. Czy wy byście nie byli smutni na moim miejscu? Ja kiedy widzę coś co mnie zachwyci to zawsze oceniam na 6. Zresztą ja zawsze jak oceniam to na 6, bo miła jestem i nawet jeśli jest coś nie tak to i tak daję to 6 nad szóstkami. Nie proszę o lepsze oceny, ale chcę, żebyście wiedzieli, że takie rzeczy smucą i traci się przez to chęci, a ja nie chcę ich tracić. Każda dobra ocena i każdy motywujący komentarz jest zachętą do ponownego projektowania. Oczywiście nie spodziewam się samych dobrych komentarzy, bo krytyka uczy, ale jak mam to zrobić, skoro wy tylko nisko oceniacie, a nie podajecie mi powodu. Proszę Was, żebyście pisali mi co myślicie o pracach, bo ja się przecież ciągle uczę. Biorę z Was przykład. No dobra, to już kończę bo..... :D

Pozdrawiam

Brak komentarzy :

Online

Art Keysha © 2012 - 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka