czwartek, 5 marca 2015

The Janoskians are my life

 Cześć! Dzisiaj trochę o moim uzależnieniu! Nie wiem, czy wiecie, ale od tak około 14 lutego po prostu kocham The Janoskians!
Są to Youtuberzy z Australii z Melbourne. Teraz obecnie, gdy są już sławni, bardziej od Reziego, mieszkają w LA - Los Angeles. Założyli kanał na YouTube w 2011 r. To już 4 lata z nimi, ale ja tylko od niedawna.
Mają oni bardzo fajne filmiki, o których jeszcze później się rozpiszę. Teraz możę o mojej konkursowej pracy Glam Rock. Co ona ma z tym wspólnego?
Widzicie te świnie, te tak jakby psy i napis na gitarze oraz bluzce ,, Dirty Pig '' ? To jest ich taki znak rozpoznawany. Zaczęło się to tak, że ktoś kogoś w filmiku nazwał Brudną Świnią! Oczywiście nie po to, żeby go obrazić, tylko po to, aby się trochę pośmiać!
Pośród nich jest trzech braci, a w pośród nich są bliźniaki.
Moim faworytem z The Janoskians jest Luke Brooks.


Postanowiłam zrobić też coś takiego, żeby było widać, że jestem The Janoskianator! Oto mój nowy pamiętnik! Dirty Pig! Oczywiście ze mną jest skomplikowana sprawa, bo ja co miesiąc albo krócej zmieniam pamiętnik. Na jedno to dobrze, a na jedno źle. Oczywiście to zeszyt 120 k., więc myślę, że mi starczy chociaż do końca I gimnazjum. Tak w ogóle, to podoba Wam się to DIY? Robiłam je od 22 godz. do północy, ale bez rysunku, tylko samo zaklejanie okładki. Normalnie nie mogłam przestać się wściekać, że nie układało się tak jak powinno! W końcu się jednak udało! Okładka jest robiona mazakami.
A tak dla jasności, jeśli nie wiecie jak mają na imię członkowie Janoskians, to są to: Luke, Jai (Jaidon), Beau, Daniel i James! James jest obecnie w Polsce!

No dobra! Miałam się rozpisać o tych filmikach! Uważam, że mogą rozśmieszyć człowieka, bo są Challenge, Question i inne filmiki takie jak np. Tańczenie za plecami ludzi bez ich wiedzy. To oczywiście jest mój tytuł, bo nie wiem jak inaczej to nazwać! Są niektóre filmiki takie trochę bardziej dziwne, że od 13 roku życia, ale oni są pełnoletni to mogą se robić co chcą. Jednak kiedy zaczynali, to tylko Beau był pełnoletni. Inni to mieli 17, 16 2x i 15 lat! Hhahahahha....
Nie wiem z czego się śmieję.... :/
Zapomniałam wspomnieć, że oni przez YouTube wybili się też jako zespół muzyczny i można słuchać ich piosenki na telefonie lub MP3. Uwielbiam ich wszystkie piosenki, ale najbardziej lubię Set This World On Fire, Best Friend i jedną z trzech najnowszych piosenek dodanych na początku tygodnia, czyli Would You Love Me. 
Daję Wam tu kilka ich filmików, po to, abyście zobaczyły, czy Wy same nie jesteście Janoskianator.





Jedynym minusem tych filmików jest, że są one w j. angielskim. Może ktoś rozumie, może nie, ale nawet patrzenie na nich to już coś! Powyżej są ich według mnie najfajniejsze filmiki! Jak coś, to Luke jest tym w blond grzywce, spodenkach jeśli chodzi o filmik z zjazdem i brązowe spodnie w pierwszym filmiku! Ten drugi podobny to brat bliźniak! Luke jest starszy o 2 min! 
No dobra już dość mojego paplania na ich temat, bo jeszcze Wy pomyślicie, że jestem jakąś wariatką czy coś w tym stylu.

Pozdrawiam :*

Brak komentarzy :

Online

Art Keysha © 2012 - 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka