niedziela, 1 marca 2015

Wyniki III etapu konkursu

Cześć! Bardzo przepraszam za długą nieobecność, ale mam w planach post o moim uzależnianiu. Oczywiście będzie to pokazane w formie rysunków. Tak dla jasności, to chodzi o osoby, a nie o jakieś rzeczy lub zachowania, czy coś w tym stylu.
No dobra, teraz temat tego posta. Wyniki III etapu! Proszę, abyście przeczytali to co mam Wam do powiedzenia, zanim zobaczycie zwycięzcę! Tak, więc, no dobra zaczynam. Bardzo spodobały mi się Wasze prace! Każda miała coś w sobie szczególnego! Posłuchaliście moich rad dotyczących anime (ich wyglądu). Cieszy mnie to bardzo. Jednak najbardziej cieszę się z tego, że każda z Was narysowała pracę na ten dość chyba trudny, lecz ciekawy temat. Bardzo dziękuję za tak kreatywny temat. Mimo, że niektórym się nie podobał, to i tak ich prace wyszły cudnie. Myślę, że JDabrowsky się spodobał. Było to widać po komentarzu heh... Dzisiaj dostałam jeszcze dwa komentarze, że bardzo ładne włosy. Szczerze, to nie uważam, że umiem je robić, bo widziałam ładniejsze. Czasem się uda, czasem nie...... :)
No dobra koniec tematu przedłużania! Przejdźmy do przesłanych prac!

Flora

Igusia

Ani828

 Marcela837

Nessy

Paullikk

PiNKi_yay



Wygrywa
Ani828
Wielkie Gratulacje


Bardzo spodobały mi się te prace, ale ta przykuła moją uwagę szczególnie. Piękna i tematyczna! Warunek rozkosznej sukienki jest zachowany! Jeszcze raz gratuluję! Bardzo proszę o napisanie w wiadomości na Lilla Lou Teens tematu IV etapu konkursu i tematu pracy, jaką mam dla Ciebie narysować z dedykacją. Już nie mogę się doczekać tematów! 

No dobra, teraz ta smutniejsza część! Muszą odpaść dwie osoby! Z wielkim poczuciem winy muszę przedstawić prace, które nie zakwalifikowały się do IV tematu. 

Igusia

Nessy

Bardzo przepraszam, że to właśnie Wy odpadłyście, ale ktoś musiał odpaść. Przykro mi, że nie możecie wziąć udziału w dalszych etapach. Życzę sukcesów na przyszłość! Uda się kolejnym razem :D

No dobra, skoro są już wyniki, to chcę ogłosić, że planuję w tym tygodniu dodać tego posta z moim uzależnieniem. Jeśli macie mnie w znajomych na fb albo obserwujecie mnie na instagramie, to wiecie czym to jest :D.

Pozdrawiam :*

Brak komentarzy :

Online

Art Keysha © 2012 - 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka