sobota, 14 lutego 2015

JDobrowsky dla PiNKi_yay

Cześć! Ten youtuber JDobrowsky, zwany przez niektórych Jasiu, jest narysowany obok. Jest to praca z dedykacją dla PiNKi_yay. Jestem z prawie wszystkiego zadowolona, oprócz czerwonej części koszulki. Chociaż w sumie to nawet nawet jest ta bluzka. Najtrudniej było dla mnie z twarzą i włosami. Wydaje mi się, że on ma takie oczy trochę przytłumione. Oczywiście bez obrazy. Zauważyłam też, że on ma taki pieprz koło nosa, co zilustrowałam obok.
Bluzkę wymyśliłam, bo tą co miał na zdjęciu, to nie było widać wszystkich liter, bo przecież są tak zwane zagięcia materiału. Jak widać jest napis po angielsku. Mi takie bluzki z strasznie się podobają, ale nie mam ich za dużo. Może mam jakieś podobne, ale no wiecie, chcę mieć takich dużo.
Pozę też zmieniłam na taką jak do dokumentu czy coś. Mam trudności z rysowaniem reki w sposób trzymania telefonu. Chodzi o tą rękę coraz większą z Selfie. Mam z tym ogromny problem.
Do kolejnego posta :)

Brak komentarzy :

Online

Art Keysha © 2012 - 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka