sobota, 14 lutego 2015

Walentynki - 14 lutego

Cześć! Kto dzisiaj złożył życzenia swojemu chłopakowi/dziewczynie, rodzicom lub nawet rodzeństwu? Ja tak, i bardzo się cieszę tymi walentynkami. Mino, iż nie dałam prezentu, bop moja mama nie chce od dzieci prezentu, ale od taty oczekuje ....heh. Nie mam chłopaka, więc nie mam komu dać lizaka serduszko, misia a nawet całusa. Ja też tego nie dostanę, ale wszystkim tego szczerze życzę! Dużo zdrowia, szczęścia, pocałunków, czekoladek, lizaków serduszek, róży lub całych bukietów. Wszystkiego po trochu! Robicie kartki walentynkowe? Ja miałam robić, ale nie mam komu.
Rodzicom już się znudziły walentynki, jednak ja zrobię sobie tak po prostu.
Podoba Wam się mój miś? Dziękuję za miłe komentarze na LLT pod pracą tą i Mangą z poprzedniego posta. Mam ostatnio duży zapał do pracy. Nie wiem czy to dlatego, ze rysowałam ostatnio przed feriami, czy to, że mam czytać lekturą, a mi się nie chcę jej czytać. Nie wiem, ale no ważne, że rysuję i mam co rysować. Mam już kilka pomysłów na prze różne stylizację w przeróżnych tematach. Może magicznych, może zwykłych, a może jakieś Haute Couture. Nie wiem, ale już coś roi mi się w tej małej główce.
Do kolejnego posta jeszcze dzisiaj :)

Brak komentarzy :

Online

Art Keysha © 2012 - 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka